Hur mår magen idag...

Jag har ju sen före jul haft "problem" med magen..ömt, ont..
molande på höger sida rätt långt ner, och håller på och utreder
vad det är för nåt..men det tar sååå lååång tiiiiid.

Svaret efter varje undersökning jag gjort har varit: det ser bra ut...
jaha...ok...?!..det är ju kul att höra, men jag mår ju inte bra..har ont!
känner mig trött för inget., får hjärtklappning och yrsel ofta.

Kan ju visserligen tillägga att jag går igenom flera jobbiga situationer i livet,
men jag tror inte att detta har nåt med dessa att göra...
(mår man dåligt kan man tillslut få ont i kroppen).

Vad är det för nåt??  -för NÅT är det!
Såhär har jag inte haft det tidigare.

Jag har:
* Tagit en mängd olika blodprover.
* Cellprov.
* Gjort ordentlig gynekologisk undersökning.
* Gjort gastroskopi...fy! inte kul kan jag säga!
* Ultraljud av magen...-men där ser dom tydligen
   bara 1½ cm in/ner i kroppen..om det är nåt djupare då?

Jag träffa läkaren på Måndag igen...för prat om vidare undersökningar.

Jag känner alltid av det..ibland mer, ibland mindre...
idag är det mer påtagligt...som ett kraftigt knipande "håll" -jobbigt.

Man blir ju oroad över vad det är...mycket tankar man får.


** Sköt om er **

Kommentarer
Postat av: tette

känner igen det där , man utreds , utred utreds , o sen , ingeting =/

2008-06-27 @ 09:09:11
URL: http://www.pygme.net/tette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0