Ny-gammalt bord o stolar till köket..

Snart ska jag möta säljaren på min vändplad.

Jag har hittat på blocket (får man skriva det el är det reklam?)
ett bord med tillhörande stolar som en kompis till mig hade när vi växte upp
och jag bara älskade detta bord o stolar redan då..även fast jag var barn/tonåring...
mitt intresse för möbler har hållit i sig..tyvärr så har jag ej utvecklat det så att jag
jobbar med det...det had jag trivts med.

Åtekommer med bild...inte för att det är så otroligt vackert, men det gör inget,
jag gillar det och stolarna är supersköna.
En del av er känner säkert igen denna serie.

Nu har jag ett hop-plock till köksmöbler och det känns ej kul
+ att furubordet jag har nu är otroligt slitet..behöver slipas.

Återkommer, nu ringde säljaren.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan vännen!
Vill väldigt gärna se ditt bord och stolarna! Hoppas att allt är bra annars! Va du är duktig som försöker sluta röka! Kämpa på! I dag ska jag börja på en föräldrautbildning.

Kram

2008-02-04 @ 13:23:05
URL: http://tuffmammas.blogg.se/?c=120212736

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0