Möblerna jag köpte...

Jag har ej glömt att skriva mer om möblerna och visa bild!

Jag har så att säga köp grisen i säcken..fick det kört till mig mot att jag betalade
för det..men jag är lite missnöjd...Bordet var runt med medfölande iläggsskiva
men den var i dåligt skick, när jag satte i den så blev bordet väldigt ostadigt och
så vill och kan man ju ej ha det...det liksom gled isär..-trist!
Och runt räcker ej för oss, vi är ju 5 pers.

Sen var det väldigt lågt...7cm lägre än bordet jag har...så det fick bli att behålla
det gamla bordet, till dom nya stolarna...så länge..jag ska med tiden köpa snygga
stolar..vill ha Henriksdal från Ikea..finns i både tvättbart tyg el skinn klädsel..
har ej bestämt mig vilket som är bäst/snyggast.

Och så får jag väl slipa och lacka/måla bordet jag har.
Måste bara få tag på en slipmaskin....alltid är det nåt...

Återkommer med bild på stolarna iallafall...snart..

Kramis


Kommentarer
Postat av: en annan ständig fyndare

Aj då, osis!

& så skaffar du dig extrajobb. Din stackare. Hoppas du kan låna en slipmaskin ja. Ni har ingen hobbylokal där du bor?

2008-02-06 @ 10:24:07
Postat av: nettan

Svar till; en annan ständig fyndare...

Jo vi har faktiskt en sådan lokal..men då måste jag skriva av benen på bordet och bära ner det dit, det väger en hel del...pust..men det vore såklart det bästa, slipa hemma kan man ju ej göra, slipdammet hamnar ju överallt.

2008-02-06 @ 10:41:51
URL: http://nettans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0