Lets Dance ikväll....vem åker ut?

Det är den stora frågan...för dom som följer detta.

image54

Nu börjar det minska i deltagarantal och alla (dom flesta) är ju jätte duktiga,
men jag kan nog tycka att det är dags för Matte att lämna nu..
men han är ju rätt snygg att se på.

Risken är att man tror att vissa sitter säkert, å så glömmer man rösta på dom!

                             image55

Jag ska rösta på 3 st...Fiol-Linda, Mat-Tina och Idol-Danny.

                           image53

Vad tycker ni..vem är era favoriter..vem åker ikväll?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är Let`s Dance i morgon också! Vilka ska vara kvar enligt dig? Jag har fastnat för Idol-Danny,Grisbonden/Karl-Petter och Mat-Tina.

Hoppas att allt är bra annars. Jag dras med huvudvärk, hade ett migränanfall igår kväll.

Kram

2008-02-28 @ 11:02:16
URL: http://tuffmammas.blogg.se/?c=120212736

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0