Vilken dag...blev ej som jag tänkt..

Vilken dag...

Vaknade med migrän..tog min medicin och mådde uselt men
pallade mig in i duschen och gjorde iordning minsta och gick till dagis.
Hon är så aktiv, och trivs på dagis..dom skulle också öva inför
morgondagens luciafirande, så ville ej hon skulle missa det för att jag mår uselt.

Sen skulle jag varit på ett möte..men det var bara att glömma.
Hem och vila.

Framåt lunch var jag lite klarare i huvudet.. åt lite och gick ut med hunden.

Sen hade min 8årings skola jul-fika-firande från kl.14,30..jag kom dit vid 15,30.
Dom har bakat flera olika sorters mjuka kakor och peppisar,
och till det fanns saft, kaffe och glögg. Kostade för vuxna 20kr.

Dottern ville såklart visa vad hon gjort..det är ju deras lilla arbetsplats om dagarna. 
Vi fikade ca 30min..sen hämtade vi minsta på dagis och gick hem.
Det blev fiskpinnar och potatismos idag till barnen..
jag åt en vegetarisk vårrulle och currynudlar, gott...vi hade också örtbaguette till,
såna frysta man lägger i ugn..2pack på Lidl för 12,90...bra pris!

Nu kollar jag Nobelfesten på tv..

Ja det var lite om min dag....

c u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0