Söndag och tjejerna har kommit hem...

För en stund sen kom 2 av mina 3 döttrar hem från sin pappa,
(den minsta dottern har en annan pappa) sonen var hemma hos mig denna helg.
Jag har 4 barn..för dom som ej vet...nåt jag är mycket nöjd med!

Känns så bra när dom kommer hem..skönt ha dom hos sig.
Jag känner mig verkligen halv när barnen ska iväg -usch...det heter väl att man ska
lära sig Njuta av den egna tiden, men jag vill ej ha egen tid på "bestämd tid"...


Nu är OS över också..trist tycker jag faktiskt..
jag som ej är nån sportmänniska har kollat varje dag i stort sett.
Friidrotten är ju min favorit.

Kramar från en mamma med huvudvärk..tror det är förkylningen som spökar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0