Jag är kär!!!!!

Eller iallafall lite förälskad...men inte i nån man *ler*
utan i detta

 
och detta



Fick provsmaker av en vän (tack J) och dom är ju såååå goda!

Grejen är den att jag ej är någon kaffedrickare..så för mig är detta extra stort.

Jag har försökt lära mig att dricka kaffe många gånger, men gett upp hoppet,
nu anser inte jag att det är nån fara med att Inte gilla kaffe, för det är ju inte nyttigt..
ja det ska vara antioxidanterna då..som jag läste att det fanns i kaffe..i grönt te
vet jag att det finns så det dricker jag, men te tycker jag ju om (utan mjölk).

Jag kommer nog aldrig dricka vanligt (svart) kaffe, men detta var ju supergott!

Kram från en som druckit 2 koppar idag *ler*

Kommentarer
Postat av: anneli

Många sorter de har kommit m nu då! T ex Irish Cream.



Gottis som sagt!

2008-08-15 @ 20:46:28
URL: http://anneli.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0