Lördag och solsken...man borde vara glad.

Hej på er...ja i Stockholm lyser solen idag..10,7 grader.

Men jag är allmänt deppig..har ingen energi idag och mår ej bra,
så jag borde genast sluta skriva här, annars blir det bara en massa "gnäll",
men ibland måste man få gnälla av sig.

Jag blir hungrig sådär fort ibland..och blev sugen på en kladdig pasta nu..
Carbonara...det är ju även enkelt att tillaga så det kan bli det till middag,
men sonen vill förståss ej ha det...hmm?! (Döttrarna är hos pappan)..
och min mamma "mormor" kommer hit, vi ska äta ihop och umgås.

Sköt om er så hörs vi snart igen..

Kommentarer
Postat av: en annan 08:a

Du & jag har kanske proteinbrist :p ! Jag blir också så lätt sugen på snabba kolhydrater... Pasta t ex och färskt, mjukt bröd är ju mums.

Vi som är s k B-människor, jag tror jag ska tvinga mig själv att stå i badrumsfönstret när solen skiner och redan tidigt på morgonen. De sägs ju att kroppen måste stänga av vissa hormoner innan man kan piggna till & vakna ordentligt. Vi har väl för mkt melatonin i kroppen vid fel tidpunkt på dygnet.

Take care, my friend!!!! CU soon.

2008-04-05 @ 17:30:37
Postat av: Margaretha

Mmmmm ja Carbonara är en favorit här hemma....
Kram
Margaretha

2008-04-09 @ 18:34:30
URL: http://catfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0