Lördag 26 april...solen lyser i Sthlm.

Hej!

Vill bara skriva lite kort nu..

Ska snart ut i solen..vi (jag och barnen) ska ha Mc Donalds pic nic ute i nån park.
Vi handlar på Dånalds och tar med till nåt lämpligt ställe.
Man bara måste ju sitta ute nu när solen lyser.

Magen är fortfarande som den är..inte bra...
jag är såklart orolig över det, men bli ju van tyvärr.
Ska på gastroskopi på onsdag..återkommer om kommentarer om det efteråt.
Känns inte kul, men samtidigt bra få veta "hur det ser ut därinne"..
så man ev kan utesluta och gå vidare i undersökandet.
Vissa dagar mår jag jättedåligt, andra rätt bra..fast inte helt bra..-ja ni fattar.

Kollade talang igår..rätt kul..och ungar gillar ju sånt.

På måndag fyller min näst yngsta 8år...då blir det tårta, kalas för kompisar
ska vi ha i maj, ska låna en lokal då..det blir bra.

Skönt när barnen blir större...jag har ju 4 barn och har haft små barn mycket..
 jag älskar verkligen bebisar, men som sagt, skönt när barn blir större.

                                    image62

Jag känner att jag är klar med detta med att vara gravid och ha småbarn.
Nu är jag mamma, singel och ska försöka ta hand om mig själv också.

Har lovat mig själv att sitta på uteserveringar denna vår/sommar och njuta!
Titta på folk, läsa nåt och dricka nåt svalkande i värmen.


Nu är det mammy-time!

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Javisst e det skönt när barnen blir stora....
Mina e 20 och 23 jätteskönt att slippa barnkalas, julmarknader o alla jäddra brännbollskvällar som jag så heligt avskyr..hihihi
Klocka till bloggen kan du hämta från denna sidan
http://www.clocklink.com/
Lycka till
Kram
Margaretha

2008-04-27 @ 14:12:42
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Camilla

Känner detsamma, har 3 barn och nu vill jag inte ha fler småbarn det räcker. Tack för all uppmuntran jag får av dig genom min blogg..

Kram

2008-04-27 @ 15:32:15
URL: http://tuffmammas.blogg.se/?c=1209303059
Postat av: Camilla

Hejsan hoppsan!
Hoppas att din dotter blir nöjd med kläderna. Det ska bli roligt att få ett ansikte på den man har bloggat me.

Kram

2008-04-30 @ 19:44:28
URL: http://tuffmammas.blogg.se/?c=1209303059

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0