Engla hittad!....(ikväll tänder jag ett ljus för mamman).

Hörde nyss på nyheterna att mannen som suttit häktad för 10åriga Englas
bortförande nu erkänt att han mördat Engla.
Han har pekat ut platsen och flickan är hitttad.

Jag lider nåt enormt med med flickans mamma, men
(jag kan bara gå till hur jag själv skulle kännt) det måste i allt detta
elände kännas "bra" att han erkänt och att kroppen är hittad.

Hur kan man göra nåt sådant...mörda ett barn??!!
Vad är det för "fel" på dessa personer som gör så??!!

Han är ju dömd för vidriga händelser tidigare odch har även erkänt
en annan flickas försvinnande förra året (om jag ej

Jag tänder ljus varje kväll, det ger ro...
men ikväll tänds även ett för Engla och hennes mamma.

Kommentarer
Postat av: nettans

Bloggaren svarar:
Jag fick 62%...
Kram

2008-04-14 @ 22:41:32
URL: http://nettans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0