Snart 1år äldre...

Så är det dags igen då...man fyller år..det som när man var liten var så roligt,
är inte lika roligt nu, utan bara en påminnelse om att åren går/livet går.
Nu låter det kanske som att jag har åldersnoja, men det har jag ej..
men det är så mycket  man vill göra el ha gjort..och så vill jag ej va singel..
jag vill ju leva med en man!

Har bott och levt familjeliv med 2 män, och fått 4 barn, så jag vet att allt inte
är en dans på rosor...men detta att vara 2 vuxna..
att ha nån att somna och vakna med...det saknar jag!

Tiden rusar vekligen på..snart oktober...och innan man hinner blinka är
julstressen här..och sen är allt sådär tyst och trist-lugnt när jul och nyår
är över..det segar på ett tag och sen kommer ljuset mer och mer..
och man ser fram mot våren!

Denna blogg känns lite dyster..det var ej meningen..
men det är ju inne med grått i höst..ha ha!

** Tjingeling **


Kommentarer
Postat av: Celica

Ja det är bara att säga grattis.
Ödet bestämmer över lyckan, inte över människornas vilja.

2007-09-21 @ 13:10:33
Postat av: alias anneli

STORT grattis & mkt godsaker hela dagen lång önskar jag Dig!

2007-09-22 @ 12:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0