*** Taco-time tonight ***

Idag är det taco-dagen!

Min minsta ska till sin pappa idag, så då äter jag och mina 3 större barn Tacos.
Det har liksom blivit lite rutin...tacos är ju svårt att äta för ett mindre barn.
När vi äter Tacos så har vi Tortilla-bröd helst vill jag ha majsbrödet (corn)...
det både ser och är mycket godare och härligt med den gula färgen...
sen har vi såklart köttfärsröran, majs, riven ost, gräddfil, hackad tomat och hackad gurka.

Efter denna måltid är det så härligt att sträcka ut sig i soffan med fjärrkontroll, och annat
man behöver (telefoner, en kopp te och kanske nåt gott efter maten) inom räckhåll...
slumra en stund till barnprogrammen är underbart.

E paco, va tänker du på...bomfritt!  -Minns ni den gamla McDonalds reklamen?

Vilket vackert väder vi har i stockholm idag..sol..men bara 3-4 grader.

Tjinge-ling

Kommentarer
Postat av: alias anneli

Ahh, d e TTT-kväll?! Vilken härlig benämning...

2007-10-31 @ 16:47:19
Postat av: Anna

Precis så äter vi också våra tacos, själv ska vi äta flygande Jacob det är också jättegott och ungarna älskar det.
Ha en mysig fredagskväll.

2007-11-02 @ 15:07:08
URL: http://annalexing.blogg.se
Postat av: Anonym

åh, va gott med tacos! det åt vi igår :D

2007-11-10 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0