I have a dream...........(many dreams).

Vet ej vad jag ska skriva om nu, finns så mycket jag skulle kunna ta upp..

Har lite för många problem just nu i mitt liv..det tar på krafterna nåt enormt!!
Jag skulle verkligen behöva ta hand om mig själv...åka på SPA tex (aldrig gjort),
men dom pengarna finns ju ej..-tänk att det alltid handlar om pengar!!

Varför är inte jag en av dom som får stå och skrapa fram 50,000 till flera miljoner
i tv? -jo därför att jag typ aldrig spelar!

OM..jag vet det låter löjligt, men om jag skulle vinna pengar..och då menar jag
MYCKET pengar, många miljoner (önsketänkande) då skulle jag betala min
skulder..köpa mig en utbildning..starta eget..ta körkort både för bil och mc..
köpa en läcker mc,köpa en tjusig våning med stuckatur, spegeldörrar,
3,50 i takhöjd, kakelugnar mm...ja hela kit´et.

But this was just a dream............

Tjingeling....................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart iaf att ha drömmar ;-) , visst *försöker pigga upp* .

Många, många goa kramar!

2007-10-11 @ 20:51:09
Postat av: Aina

Har du inga fler, äkta härliga drömmar att förtälja?

2007-10-29 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0