Mc Donalds trubbel....

Så har man varit på Mc Donalds igen då...blir ju lätt så när man har barn...själv äter jag ju hellre annat.

Idag var vi där...som sagt...och bad att få maten i påse...och bara för att jag ej kollade att allt var med
så fattas det såklart en cheeseburgare (den var till en av barnen) när vi kommit hem.
Detta har hänt SÅ många gånger tidigare!
Och eftersom jag varit med om det tidigare så har jag lärt mig att man måste kolla...så det var såklart
klantigt av mig att ej kolla denna gång...men jag var trött..hade 2 av barnen med...och det var extra
stökigt där bakom kassorna (jag tycker ofta det är helkaos på McD, jag skulle aldrig orka jobba i den arbetsmiljön...och då ska jag erkänna att jag arbetat på Clock...när det fanns för 100år sen) så jag
missade helt enkelt att kolla denna gång....jag är "bara" människa.

Jag ska gå dit imorgon (om inte annat så för att ta en gratis DN) och berätta om deras miss..
alldeles för många gånger har jag struntat i att "klaga" men jag har kvittot..sen återstår det att se
vad dom säger...men om dom tror att jag går dit och ber om en "extra" cheeseburgare som kostar 12kr
så får dom tro det.  För några år sen var deras åolicy att om man får vänta mer än ett antal minuter..
el om dom gör fel så blir man erbjuden nåt som "plåster på såren"..vet ej vad osm gäller nu..
det kanske blev för dyrt för dom.


Detta kasnke verkar vara en struntsak..men har man 4 barn..och köper till dom alla..och tar med hem och det då fattas nåt så blir man arg...-jg lovar (speciellt när det händer då och då).


Tjingeling så länge..........


Kommentarer
Postat av: alias anneli

Superbra skrivet ju! Ett passande inlägg i en blogg, helt klart.
Jo, småsaker är betydelsefulla. Jag ska berätta en kul sak i ett mejl senare.

2007-06-21 @ 23:42:54
Postat av: alias anneli

På tal om Donalds: Lycka till med de rosa coca-cola glasen :-) !
Hoppas du får tag på 2 till då, så att du har ett halvtdussin.

2007-07-13 @ 14:48:47
URL: http://anneli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0