Listan med osedda filmer betas av...

Vi har hyrt 3 filmer..
"Nära och Kära" & "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö"
och en tintin-film till 7åringen...

Skönt att man kan beta av filmerna man ej hunnit se..
och det är ju perfekt med filmtittande i detta regnväder.
Kul när barnen blir stora så man kan kolla vuxenfilmer med dom..
Min stortjej på 11år och jag har myst om kvällarna..vi har sett:

* The holiday (Cameron Diaz/ Kate Winslet/JAck Black/ Jude Law)
   =lättsam och trevlig film.

* I hennes skor (Cameron Diaz, Shirley MacLaine mfl)...
   =om relationer, bra film.

* Underbara älskade -svensk- (Michael Nyqvist, Anita Wall, Philip Zanden mfl)
   =mycket bra, känslosam film!!

* Mun mot mun -svensk- (Marie Göranzon, Peter Andersson, Magnus Krepper mfl),
   =en mörk film som slutar bra om livet i drogvärlden...denna såg jag utan barn.
.....................................................................................................................................................

Hör regnet mot fönstren...
ska bli skönt mysa i soffan med film-tittande, tänt ljus och nåt gott att äta.

Imorgon kommer min lill-tjej hem...längtar efter henne!
hon har varit med sin pappa på landet och firat midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0