Grått regnigt och trist........

Jag är så uttråkad...vill att det ska hända nåt kul!
Det blir vad man gör det till -säger en del- och det är ju sant...

Tanken var att åka till Gotland eller Göteborg i sommar...iallafall några dagar..lite miljöombyte..
men inget är bokat och nu är det svindyrt att boka..om det ens finns nåt såhär sent.
-Dålig planering kan man ju tycka- men det har varit lite väl mycket "problem" i mitt liv senast året,
skilsmässa med tvist som ej är klar än..en bångstyrig tonårskille + 3 tjejer..och arbetslöshet.

Kan ju säga att jag var på Mc Donalds och fick cheesbugraren som dom glömde packa ner i torsdags,
och dom hade 1 Dagens Nyheter kvar...-jag följer ju Stieg Larssons thriller "Luftslottet som sprängdes"..
-den är bra, men lite många olika namn att hålla reda på. 

Vilket trist väder....grått...regn...usch! Jag vill ha sol, sol, sol....!
sitta på en uteservering dricka nåt gott, ta det lugnt  och prata med trevliga människor!
Jag vill bli lite omhändertagen..jag vill ha en man som gärna lagar..och då menar jag riktig mat
inte nån som kokar makaroner och sen fiskar upp dom med en sked..så dom är vattnigna.

Detta var en deppig blogg..sorry...men livet är ju inte bara "solsken".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0