Hur kan någon gilla dessa sk artister??


image25 image26 image27

Jag förstår inte det alls...
Att dom ens kan kallas artister är för mig en gåta..
hade dom inte varit kända så hade dom enbart varit knarkare.

Nu vet jag att man kan hamna i mycket skit av olika orsaker i livet..
men dessa personer får ju proffessionell hjälp,
dom har ju klipp-kort på rehab/av-vänjningsklinikerna.

3 nerknarkade typer som för det första ser förjävliga ut (min åsikt).
Sen är dom usla förebilder för barn och ungdomar.
Dom hyllar ju droger och åker fast om och om igen...fy säger jag!

Personligen tycker jag frktansvärt illa om droger, har i min ungdom sett vad
det kan ställa till med, så jag kan inte se nåt "ballt" med någon drog.

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig, lite samhällsansvar borde media ta och inte skriva om dessa nerknarkade människor som det egentligen bara är synd om.

2007-12-28 @ 10:01:04
URL: http://annalexing.blogg.se
Postat av: alias anneli

Håller med till 1.000%.

Tragiskt, att ens tidningar lr kultureliten låter dem synas. Alla borde noncha dem helt!

2007-12-28 @ 12:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0