Katt föll 6 våningar...-inga skador!

För en dryg vecka sen hände det som ej får hända..
en av katterna föll från balkongen, och vi bor 6vån upp!
Vi rusade till veterinären såklart, hon var omtumlad men hade inga skador!!
Tack gode gud säger jag.

Det var då 1v efter att hon kastrerats..vågar ej tänka på vad som kunde
hänt om det var närmre inpå operationen.

"Kalaset" hos veterinären gick på 900kr...

Dom 2 första dagarna efter fallet sov hon mest..vilket var vad veterinären sa
att hon skulle göra..det är tydligen som värsta träningspasset att falla sådär.
Men sen sakta men säkert piggnade hon till och var uppe korta stunder och 
började äta igen.

Nu 1 dryg vecka efter fallet så är hon sitt gamla jag igen, hon äter och leker
med lill-kissen som innan.

Vilken solskenshistoria va..och den är sann! /cu


Kommentarer
Postat av: Celica

Nu har det varit tyst länge.......

2007-09-10 @ 20:54:15
Postat av: Aleya

Oj.. jag blir orolig när min katt ramlar från ca 2 m när hon är uppe i sitt katt-träd.

2007-10-31 @ 11:40:37
URL: http://aleya.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0